(096)54 060 47
(066)11 799 97
(096)54 060 47
(066)11 799 97
Цей набір призначений для батьків та дітей з ціллю вивчення цифр в домашніх умовах. Для дітей віком від 3 до 5 років.
Підхід Нумікон розроблений з ціллю допомогти вашій дитині побачити зв’язок між числами.
Як правило, діти зазвичай дуже швидко зауважують візуальні закономірності і послідовності.
Кожний вид фігурок Нумікон допомагає дітям побачити зв’язок між числами.
Ці зв’язки надають тверду основу для розуміння дітьми математики і , саме головне, їх здатність робити усне обчислення.
Цей підхід допоможе освоїти початкову математику, яка вивчається в садочку та школі.
Більшість людей, які добре володіють математикою, мають своє власне уявлення про числа і розуміння співвідношення чисел. Підхід Нумікон стимулює дітей до візуального сприйняття чисел і розуміння співвідношення між ними.
Підхід Нумікон надає одночасне сприйняття декількома органами почуттів.
За допомогою візуального спостереження і тактильного дотику ваша дитина буде вивчати, як деталі нумікон співвідносяться одна з одною. Ваша дитина практикується формувати числа руками і очима, коли вона складає фігури і різноманітні форми із деталей нумікон.
Фігури нумікон мають систему
Ви побачите, що отвори у фігурах нумікон влаштовані певним чином, у відповідності до чисел від 1 до 10.
Для кожного числа отвори організовані дуже простим способом – парами. Таким чином, коли фігури нумікон розкладені у порядку зростання, діти зможуть зауважувати важливі зв’язки між числами. Наприклад, кожне послідовне число на 1 більше чим попереднє і, відповідно, на 1 менше ніж наступне. Пізніше, за допомогою фігур нумікон ваша дитина зможе зауважити, як дві четвірки складаються у вісімку, а три двійки – у шістку.
Нотатки
Не дивлячись на то, що заняття на перший погляд достатньо примітивні, за їх допомогою діти знайомляться з важливими математичними ідеями, які є основою для подальшого розуміння чисел. Ці ключові ідеї коротко викладені на кожній сторінці.
Мова
Математичні терміни, які ваш малюк зможе вивчити в процесі кожної вправи, виділені. Важливим є те, що діти навчаються застосовувати знайомі слова «перед» і «після» в математичному контексті, в якому це значення може бути дещо іншим.
Вправи в цьому посібнику здатні допомогти вашій дитині набути тверді основи розуміння чисел. Проте, для досягнення найкращого результату, рекомендуємо прочитати наступне.
Підхід нумікон є тільки частиною практики вашої дитини з числами.
Важливо, щоб у доповнення до вправ з нумікон, ви розмовляли з вашим малюком про рахунок, практикували його, а також тренувались розрізняти цифри. Просіть дитину рахувати різні предмети навколо, включаючи отвори нумікон. Звертайте увагу дитини на всі зображення чисел навколо нам в повсякденному житті – номера будинків, сторінок, телефонів, чисел на дорожніх знаках, вітальних листівках, рахунку у грі (наприклад у футболі) і т.п.
Ваші діти проходять найбільш важливе навчання під час гри.
Важливо не поспішати в проходженні вашої дитиною вправ нумікон з цього посібника. Більш того, потрібно бути готовими до того, що ваша дитина буде експериментувати, придумувати свої власні ігри і загалом гратися фігурками, трубочкою і дошкою, навіть якщо вам це здається беззмістовним. Якщо ваша дитина з головою погрузилася в свої експерименти з елементами посібника нумікон, можете бути певні, що ваша дитина навчається чогось цінного.
Показуйте приклади.
Коли ви хочете показати дитині нову вправу, почніть з прикладу. Почніть самі, потім дозвольте дитині продовжити самостійно, коли він зрозуміє що ви робите. Вчителі називають це «моделювання».
Не заставляйте дитину освоювати матеріал дуже швидко, дайте йому можливість повторювати дії, які він вже навчився. Постарайтесь, щоб ваші переживання про успіх всього заходу не передавались дитині, оскільки цим ви досягнете зворотного ефекту. Всім нам подобається повторювати дії, які в нас добре виходять. Діти в цьому плані – не виключення. Розділяйте радість дітей і заохочуйте їх, коли вони повторюють те, що в них добре виходить.
Давайте дітям гратись з фігурами нумікон самостійно, в той самий час поступово дотримуючись вправам.
На наступних сторінках ви знайдете декілька різних вправ (ігор!), які ви будете проходити разом з вашою дитиною використовуючи предмети, які входять в даний набір. Посібник розрахований на навчання терміном більше ніж рік. Вашій дитині також сподобається грати з предметами набору самостійно, і цей вид пізнавальної гри дуже важливий. За допомогою самостійної гри діти набувають впевненості та досвіду, які будуть важливі на наступних етапах, включаючи більш складні вправи.
Притримуйтесь послідовності, в якій вправи різних рівнів представлені у посібнику.
Дайте вашому малюку достатню кількість часу для самостійної гри, проходьте через різні рівні на карточках поступово, по порядку. Дайте дитині час відчути впевненість у виконанні кожної вправи перед тим як переходити до наступного. Дозволяйте дитині багаторазово повторяти те, що в нього добре виходить. Це дуже важливо для відчуття впевненості вашої дитини і для засвоєння ним свого світу.
Допоможіть дитині створити візуальне уявлення фігур нумікон
Фігури нумікон дають дітям візуальну картину чисел і співвідношення між ними. Виконання прав з предметами, які можна відчути руками, провокують розвиток образного уявлення у діток. Ви можете сказати дитині: «нехай твої пальці стануть твоїми очима» або «спробуй подивитись на фігури нумікон ‘в уяві’».
Також допомагайте дитині рахувати.
Лічба предметів (будь-чого і будь-кого) є дуже важливою частиною цих вправ. Почніть рахувати разом з дитиною, потім поступово залиште йому можливість все більше і більше рахувати самому – ваша дитина вчиться на вашому прикладі. Регулярно питайте «скільки в нас того чи того?» і поступово переходьте до лічби все більших і більших наборів.
Тримайте зіг-зіг книжку в полі зору
Зіг-зіг книжка нумікон є дуже важливим продовженням практики вашої дитини у виконанні вправ. Вона має дві сторони: на одній – числа, на іншій – предмети для лічби. Кожна група предметів в книжці пов’язана з відповідною фігурою нумікон. При спільній роботі над вправами, книжка завжди повинна бути у полі зору і під рукою у вас або вашої дитини.
Дошка має розмір 10 на 10 і призначена для розміщення на ній фігур і трубочок нумікон. Вона використовується для багатьох вправ. Накладки використовуються для створення чотирьох різних об’єктів(образів) на дошці.
Тактильна сумочка
Ця сумка дуже важлива в нашому підході, який уявляє собою одночасне сприйняття декількома органами почуттів! Коли ваша дитина «доторкається» «числа» в сумочці, він подумки уявляє фігури нумікон. Це важливий крок в розвитку їх власного уявлення про числа.
Трубочки
На відміну від фігур, 52 трубочки мають всього чотири кольори. Це зроблено для того, щоб дати можливість дітям зіставляти не тільки за кольорами. Трубочки можуть використовуватись для складання різних композицій шляхом нанизування на шнурок чи викладанням на дошці. Також вони можуть бути розміщені в отворах фігур нумікон з ціллю побудови числових веж.
Числові карти
Ламіновані карти від 1 до 10 використовуються в більш пізніх вправах, коли діти вже знають форми нумікон.
Книжка зіг-зіг
Вона відіграє важливу роль в роботі вашої дитини з даним посібником. Як ви бачите, з однієї сторони вона має предмети для лічби, а з іншої – числа.
Нотатки
Коли діти рухають, з’єднують і повертають фігури, вони пізнають важливі принципи форми і простору, які є основою геометричних форм, які будуть вивчатися пізніше. Діти також звертають увагу на розмір і геометрію фігур. Все це закладає основу для розуміння чисел.
Математичні терміни
Форма, перевернути, повернути, назви кольорів (помаранчевий, блакитний, жовтий, салатовий, червоний, бірюзовий, рожевий, зелений, фіолетовий, синій), різні положення; зверху, знизу, в, на
Нотатки
Ви можете зауважити, що ваша дитина спонтанно називає фігури іменами чисел. На цьому ранньому етапі для дитини в першу чергу важливо сприйняття кольору і форми нумікон. Не зосереджуйтесь на підрахунку отворів чи в повторюванні назв чисел на цій стадії. Це прийде пізніше.
Математичні терміни
Такий самий, співпадають, знайти, визначити, назви кольорів (помаранчевий, блакитний, жовтий, салатовий, червоний, бірюзовий, рожевий, зелений, фіолетовий, синій)
Нотатки
Оскільки послідовність – це важлива ідея, на якій стоїть основа більшої частини математики, здатність розпізнавати, копіювати і створювати послідовність є не від’ємною частиною ранньої математичної практики дитини. В подальшому вона допоможе старшим дітям засвоїти алгебру.
Математичні терміни
Копія, наступний, перед, після, послідовність, назви кольорів
Нотатки
Ця гра допомагає дітям вивчити і візуально уявити фігури нумікон без підрахунку їх отворів (що важливо для подальшого навчання усної лічби). Таке навчання може зайняти багато часу, так що чергуйте його з іншими іграми нумікон.
Почніть з більш простих форм і регулярно проводьте ігри до тих пір, поки ваша дитина не вивчить форми всіх фігур.
Математичні терміни
Копія, форма яка співпадає, такий самий, занадто багато, занадто мало, достатньо, недостатньо
Нотатки
Послідвності і закономірності важливі, оскільки вони дають можливості дитині припустити, що відбудеться дальше. Напрацювання навичок копіювати, продовжувати існуючі і створювати нові послідовності чи форми потребують деякого часу. Тому виконуйте ці вправи періодично, в той самий час практикуючи інші ігри нумікон.
Математичні терміни
Копія, форма яка співпадає, такий самий, занадто багато, занадто мало, достатньо, недостатньо, наступний.
Нотатки
Перед тим як вчитись впорядковувати числа, діти повинні вміти порівнювати предмети різних розмірів і складати їх по порядку. Розповідаючи дітям лічилки і казки, в яких є об’єкти різних розмірів (наприклад «Три ведмедя»), ви допомагаєте дітям вивчати поняття маленький, менший, найменший, а також великий, більший, найбільший, які є невід’ємною частиною дитячого розуміння математики.
Математичні терміни
Використовуйте терміни, які описують розмір: маленький, менший, найменший, великий, найбільший; а також ті що описують порядок: перший, перед, після, наступний, поставити по порядку, між, останній.
Деякі діти можуть спонтанно називати фігури нумікон іменами чисел, но більшість дітей фокусуються на розмірі і формі.
Нотатки
Не дивлячись на те що діти можуть спонтанно називати фігури нумікон іменами чисел, фокус повинен залишатись на порівнянні розмірів і форм фігурок. Порівняння є основою всіх видів виміру і всіх напрямків математики. Воно критично необхідне в повсякденному житті.
Математичні терміни
Використовуйте слова, які відносяться до розміру: маленький, менший, найменший, великий, більший, найбільший; а також ті що відносяться до порядку: перший, перед, після, наступний, впорядкувати, між, останній
Нотатки
Діти використовують своє розуміння послідовності для того, щоб визначити, що не так в порядку фігурок нумікон, і виправити її. Вміння розпізнавати послідовність і закономірність є ключовим в математиці.
Математичні терміни
Використовуйте слова, які відносяться до розміру: маленький, менший, найменший, великий, більший, найбільший; а також ті що відносяться до порядку: перший, перед, після, наступний, впорядкувати, між, останній
Математичні терміни
Слова, які відносяться до розміру і порядку (див.вище), а також: скільки, числа від 1 до 10
Нотатки
Коли діти навчаються рахувати в перший раз, вони просто повторюють назву цифри. Потім вони навчаються вимовляти число для кожного предмета, який рахують, і усвідомлюють, що останнє число відповідає на питання «скільки всього»? Рахуючи отвори в фігурках, діти навчаються значенню кожного числа.
Математичні терміни
Імена цифр, скільки, більше, достатньо, менше, недостатньо, співпадають, знайти.
Нотатки
Крім зв’язку назв цифр з фігурами, діти також зіставляють фігури з написанням цифр. Цифри – достатньо складні символи для дитячого розуміння. Тому дітям необхідна обширна практика з ними за допомогою ігор.
Математичні терміни
Імена цифр, наступний, перед, після, більше, вище, менше, нижче, порядок
Нотатки
Прийде час, коли дитина навчиться вибудовувати цифри по порядку, не використовуючи фігури. Це складно до тих пір, поки діти не зрозуміють досконально відношення між числами (фігури нумікон допомагають досягти саме цього).
Математичні терміни
Імена цифр, наступний, перед, після, більше, вище, менше, нижче, порядок
Нотатки
Складання та віднімання краще всього вивчати на практиці, роблячи наголос на дії і слова, оскільки виписування дітьми сум на папері є неефективним на цьому етапі. Написання потрібно вводити пізніше, в школі, коли діти вільно володіють математичним поняттям складання і віднімання.
Такі вправи представляють складання за допомогою двох або більше фігур, щоб отримати одну велику. Діти будуть використовувати фігури в якості цілих чисел, а не рахувати в них отвори. Головне слово при виконанні складання – «разом». Попросіть дитину пояснити, що він робить, наприклад: «Я кладу 3 и 5 разом, щоб вийшло 8».
Математичні терміни
І, додати, разом, більше, виходить, рівно, подвоїти, таке саме число як, скільки
Нотатки
При відніманні «різницю» можна побачити порівнюючи дві фігури різних розмірів. У другому випадку, оскільки ми не можемо фізично забрати частину фігури, ми уявимо, що зробили це, ховаючи її частину. Головними словами для цих двох видів віднімання є «різниця між» і «відняти». Не забувайте дитину просити пояснювати, що він робить, і думати про фігури, як про цілі числа, не рахуючи отвори в них.
Математичні терміни
Відняти, менше ніж, різниця між, залишається, рівно, скільки, перевірити.
Замовити і придбати методику Нумікон завжди можна в інтернет-магазині Жабеня!