Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/zhab/zhabenya.com.ua/www/catalog/controller/information/news.php on line 81 Види автокрісел
life logo

(063)90 330 61

kyivstar logo

(096)54 060 47

mts logo

(066)11 799 97

Види автокрісел

Види автокрісел

За європейською класифікацією, всі дитячі автокрісла розділяються на групи, в залежності від ваги Малюка.

Група 0 (вага 0-10 кг,  вік до 6 міс -  9 міс, макс. 1 рік)

Дитяча переносна люлька — це колиска, що нагадує своїм виглядом звичайну люльку від візочка, але призначена спеціально для перевезення немовлят в горизонтальному положенні. Зазвичай має свій ремінь безпеки, який кріпиться в області животика дитини. Сама люлька встановлюється на заднє сидіння автомобіля штатними трьох точковими ременями безпеки перпендикулярно ходу руху авто. Тому у неї є спеціальні направляючя для штатних ременів безпеки. Розрахована на вагу від 2–3 кг і до 10 кг.

Переносні люльки групи 0 дозволяють дитині лежати на спині. Деякі моделі мають спеціальні перехідники, які дозволяють встановлювати їх на шасі візочка. Практичність такої люльки полягає в тому, що дитина в ній може спати в лежачому положенні, і немає необхідності її будити, досить просто дістати люльку з автомобіля разом з дитиною.

Група 0+ (вага 0-13 кг, вік  0 - 1,5 рочки)

Добре відомо, що немовля не здатне самостійно утримувати головку. З цього витікає, що автокрісло цієї групи обов’язково повинно бути оснащено м’якими додатковими вкладками для голови зі спеціальним обідком навколо неї, що допомагає зафіксувати голову в максимально природному положенні.

Ремені безпеки повинні бути п’ятиточковими, саме така фіксація допомагає максимально убезпечити дитину. Також ремені повинні мати м’які плечові накладки, в іншому випадку є ризик пошкодити ніжну шкіру дитини навіть через одяг. Крім того, ремені зобов’язані регулюватися по висоті, мати надійний центральний фіксатор, який теж повинен бути закритий м’якою накладкою.

Капюшон і додаткова накидка для ніжок не будуть зайвими, так як маленька дитина має недосконалу терморегуляцію, і наявність накидки допоможе вирішити цю проблему. Сонцезахисний капюшон створить густу тінь і захистить очі дитини від незвично яскравого сонця.

Іноді деякі батьки прагнуть, як можна раніше посадити дитину по ходу руху автомобіля, щоб дитина могла відчути себе дорослішою. Однак, дитячі аівтокрісла групи 0+ встановлюються тільки проти руху автомобіля. Тільки у такому положенні у разі прямого зіткнення, голова дитини не зробить небезпечний рух. Добре відомо, що в такому ранньому віці м’язи і зв’язки шиї зовсім незміцнілі, а кістки м’які й тендітні.

Тому вимоги багатьох країн і виробників автокрісел, встановлювати крісла проти руху авто настільки довго, наскільки це фізично можливо. Автокрісла можна встановлювати на переднє сидіння лише за відсутності подушки безпеки або ж можливості її відключення. В іншому випадку, крісло встановлюється в салон автомобіля на задньому сидінні.

Група 0+1 (вага 9-18 кг, вік 1- 4,5 роки)

Дитячі автокрісла цих груп мають подібну конструкцію у вигляді пластикової «мильниці» на силовому каркасі. Ці дитячі крісла, як правило, передбачають кілька положень нахилу (для сидіння і сну). Встановлюються, в режимі використання для групи «0» обличчям проти ходу руху, а в режимі групи «1» - обличчям по ходу і тільки на задньому сидінні. При установці проти ходу руху малюк у них знаходиться в положенні напівлежачи, що відповідає максимальній безпеці. По ходу руху - максимальний нахил вже використовувати не рекомендується, дитина повинна перебувати в положенні напівсидячи.

Група 2 і 3 (15-25 кг, 3-7 років)

Для старших дітей випускаються дитячі автокрісла, які по мірі росту дитини передбачають перехід від застосування внутрішніх ременів крісла до зовнішніх, автомобільних. Надалі з ростом дитини спинку такого дитячого автокрісла можна зняти, залишивши тільки сидіння. Встановлюються тільки за ходом руху на задньому сидінні.

В автокріслі голова дитини повинна бути надійно захищена від бічних ударів, для цього необхідна посилена бічна і внутрішня безпека. При цьому висота підголівника повинна бути регульованою. Слід звертати увагу і на те, щоб форма автокрісла була ергономічною, тоді незміцнілий хребет буде в максимально комфортному положенні.

Наявність регульованого нахилу спинки є величезним плюсом, тому що ви зможете легко вкласти дитину відпочити, або навіть поспати, просто відкинувши спинку автокрісла. Навіть якщо на перший погляд така функція здається не важливою, досвід показує, що діти набагато комфортніше переносять тривалі поїздки в кріслі зі злегка відкинутою спинкою назад.

Також слід звернути увагу на те, що існують моделі автокрісел групи 2, які легко конвертуються в групу 3, а потім бустер

Дитячі автомобільні крісла групи 2 кріпляться штатними ременями безпеки по ходу руху автомобіля.

Вибір автокрісла та його правильне використання — найвідповідальніший момент, де важливо не помилитися. За спостереженнями фахівців дуже багато батьків для дітей вагою більше 15 кг помилково замовляють автокрісла 1/2/3, оскільки не знають, що їх п’ятиточкові ремені не призначені для надійного утримування дитини з такою вагою. В інструкції будь-якого дитячого автомобільного крісла 1/2/3 зазначено, що при перевезенні дітей групи 2 і 3 (15–36 кг) вбудовані точкові ремені не використовуються, — дитина пристібається штатним ременем безпеки автомобіля. Тому якщо дитина важить більше 15 кг, необхідно купити автокрісло групи 2/3

Група 3 (22-36 кг. 6-12 років або до зросту 145-150 см)

У найстаршій групі як пристрій безпеки використовують тільки сидіння – підкладки. Дитина в цьому випадку фіксується штатними автомобільними ременями.

З цього віку дитина утримується в автокріслі штатними ременями безпеки, отже, воно не оснащено п’ятиточковими ременями.

Однак і в цій групі є нюанси, на які слід звернути свою увагу. Висота підголівника повинна бути обов’язково регульованою, а сам підголівник повинен мати розвинений бічний захист і підтримку з енергопоглинаючого матеріалу. Це захищає голову дитини при бічних ударах і утримує її в правильному положенні при крутих маневрах і поворотах.

Також форма підголівника повинна бути анатомічно правильною, втім, як і форма самого автокрісла. Ортопедичні властивості крісла формують правильну поставу і виключають втому під час поїздок. Наявність регулювання нахилу спинки дозволить адаптувати крісло під відпочинок.

Сидіння автокрісла має бути досить широким, що дозволить маленькому пасажиру почувати себе зручно, вільно і не обмежено навіть в холодну погоду, коли на ньому об’ємний одяг.

Наявність високих підлокітників слугуватиме додатковим комфортом і посиленим захистом дитини. Якщо автокрісло групи 3 конвертується в бустер - це плюс, оскільки це заощадить ваші кошти, а ваша дитина зможе насолоджуватися поїздками як дорослий пасажир в бустері.

Встановлюється автокрісло групи 3 на заднє сидіння автомобіля штатними ременями безпеки по ходу руху авто.

Група 1 / 2 / 3

Автокрісла групи 1/2/3 розраховані на вагу від 9 кг до 36 кг, приблизно від 9 місяців до 12 років. Вони оснащені п’ятиточковими ременями безпеки, якими слід пристібати дітей вагою до 15-18 кг. Починаючи з 18 кг, дитину пристібають штатними трьох точковими ременями безпеки. Ці крісла зручні тим, що в міру того як росте і розвивається дитина, трансформується і крісло. Після 24 кг у випадку, якщо дитина вже не вміщається в плечах, спинку автокрісла зазвичай можна демонтувати. Залишиться одне сидіння, тобто пристрій трансформувався в бустер групи 3.

Деякі крісла мають регулювання нахилу, однак нахил не так виражений як у групі 0+1. Тому в дальній поїздці дитині буде зручніше в кріслі 1-ї групи. Майже всі крісла цієї групи кріпляться штатним ременем безпеки.

Не дивлячись на заявлені 9 місяців, педіатри і ортопеди рекомендують використовувати такі крісла не раніше ніж з року. По-перше, до року в таких кріслах дитині не дуже зручно, через те, що у них немає достатньої нахилу спинки, і вони не мають форму кокона, а по-друге, до року дитина повинна їздити проти ходу автомобіля, а ці крісла так не встановлюються.

Прибирати спинку автомобільного крісла необхідно в крайньому випадку, оскільки вона забезпечує бічний захист, а підголовник підтримує голову дитини під час відпочинку. Без нього дитина уві сні буде «висіти» на ременях з опущеною на груди або на бік головкою, зручності в такому становищі, повірте, мало.

 Бустер (Booster) або сидіння-подушка рекомендовано для дітей, які вже не сидять в дитячих автомобільних кріслах, але ще не достатньо дорослі, щоб штатні триточкові ремені безпеки правильно і надійно фіксували їх.

З причини того, що ремені безпеки розроблені для дорослих, вони не підходять для дітей. Тому бустер допоможе посадити дитину на потрібну висоту, і тоді ремені безпеки ляжуть так як і належить, при цьому дитина буде захищена і надійно зафіксована.

Ремені повинні проходити чітко через ключицю і грудну клітку дитини, і кріпитися в області стегон. Якщо ж ремінь не буде знаходитися в такому положенні, тоді він буде проходити в області шиї та живота. Це дуже небезпечно

Як можна помітити, групи перетинаються одна з одною. Краще всього вибирати автокрісло за вагою дитини, а змінювати на більш «високу» категорію – коли до мінімального порогу залишається 1-2 кг, або коли головка малюка вже дістає до автомобільного сидіння.

Саме міняти – тобто не орієнтуватися на мультивікові чи мультивагові вироби, які, хоч і економлять гроші, але поступаються продуктам вузької групи у рівні безпеки. Таким чином, оптимально з народження до 12 років змінити 3 крісла.

Види кріплень. Розміщення автокрісла в автомобілі.

Вчені США виявили, що якби дитячі автокрісла встановлювалися в центрі на задньому сидінні, тоді на 43% менше було б дітей до трьох років, які отримали травми в автокатастрофі. Результати були засновані на даних близько 5 000 автомобільних аварій за участю дітей в період між 1998 і 2006 роками. У зв’язку з цим, центральне положення вважається найбезпечнішим, але найрідше використоване батьками.

Перш ніж приступати до вибору дитячого автокрісла, потрібно уважно оглянути свій автомобіль. Чи є у вас штатні ремені безпеки на задньому сидінні? Чи передбачена в машині можливість кріплення Isofix?

У 1990 році було винайдено і випущено кріплення ISOFIX. Однак, далеко не кожен автомобіль, навіть новий, має можливість установки автокрісла з такою системою.

Якщо ця система у Вашій машині не передбачена, то вибирайте крісла, які кріпляться за допомогою штатного ременя безпеки. Якщо ж у вас немає штатних ременів безпеки на задніх сидіннях (і таке буває), то відправляйтеся в сервісний центр, де їх вам встановлять. Технологічно можливість їх установки передбачена у всіх автомобілях.

Стандартним кріпленням вважається кріплення звичайним штатним ременем безпеки. Систему ISOFIX можна використовувати в автокріслах групи 0, 0+ і 1 в автомобілях, які це передбачають. Для груп 2 і 3 таке кріплення часто лише допоміжний елемент, оскільки дитина пристібається штатним ременем безпеки.

Система Isofix дозволяє жорстко прикріпити автокрісло до автомобіля. Для цього в спинці автомобільного сидіння Вашої машини повинні бути спеціальні дужки, за які чіпляються кріплення Isofix, розташовані на дитячому автокріслі.

Така фіксація має дві переваги. По-перше, не треба додатково закріплювати автокрісло штатними ременями, воно і так міцно зафіксовано. По-друге, при фронтальних ударах і різкому гальмуванні крісло не буде за інерцією тиснути ззаду на дитину своєю вагою.

На що звернути увагу?

Якщо дитина дуже часто їздить в автомобілі, то краще вибрати дитяче автокрісло відповідної групи. Якщо не дуже часто, то можна обійтися універсальним регульованим автокріслом.

На сьогоднішній день існує великий вибір регульованих автомобільних крісел, проте вони не вважаються найкращим вибором, якщо ви хочете використовувати його для новонароджених.

Незважаючи на видиму економію, педіатри рекомендують все ж таки використовувати кілька автокрісел різних груп, по мірі зростання вашої дитини.

За рівнем безпеки і комфорту вузькоспеціалізоване дитяче автокрісло буде перевершувати будь-яке універсальне.

Купуйте автокрісло для вагової групи, в якій знаходиться ваш малюк. Немає сенсу в автокріслі «на виріст».

Усі дитячі автокрісла повинні відповідати Європейському стандарту безпеки ECE 44/03 -04, мати відповідне маркування і бути перевірені в краш-тестах.

Дитячі утримуючі пристрої тестуються, тільки за умов, що вони можуть винести одну аварію. Це означає, що якщо автокрісло брало участь у ДТП з дитиною або без неї, власникам настійно рекомендується замінити його, незалежно від того, чи є видимі пошкодження чи ні. Це пов’язано з тим, що навіть найменші мікротріщини в корпусі автомобільного крісла, не видимі людському оку, можуть сприяти розкрихтуванню корпусу в черговому ДТП або навіть при простому поштовху.

Зверніть увагу на те, чи є у крісла боковини. Це дуже важливий елемент, так як під час різкого гальмування вони можуть захистити дитину від ударів предметів збоку. У багатьох моделях вони регулюються по ширині. Це дуже зручно, адже на малюкові може бути різна кількість одягу.

Вибирати дитяче автокрісло потрібно разом з дитиною!

Заборонено встановлювати дитячі авто крісла проти руху автомобіля на передні сидіння, якщо там близько розташовані подушки безпеки. Тому, якщо автомобіль не має спеціальної можливості відключити подушку безпеки, дитяче автомобільне крісло необхідно встановлювати тільки на задньому сидінні.